2006/08/04

我自由喇

我自由喇!I am Free now!もう自由だ!
令我朝思暮想坐立不安茶飯不思的考試,
昨天晚上終於順利完成

 「o係呢度我要多謝我o既屋企人,同埋多謝支持我o既朋友」
 
 「無o左你o地我諗我今日唔可以企o係度講呢番說話」
 
 「呢個獎係屬於你o地o既,Thank You!多謝大家!!...#*?$%!@」
 (開始語無倫次)

這個學期終於完結,真係好感動
雖然在Poly已經讀了一年,但是從來都沒有一科令我如此希望快些過去的
因為真係超級難頂,現在終於完了!
至於考試考得如何...等成績公佈後再說好了

話說回來,「派比安」真的十分強勁呢~
在家中聽到窗外強風呼呼,好像比八號風球還要厲害
不過雖然這樣,由於V6在8月2日出了精選大碟,
所以就算刮大風,我仍出了去旺角信和中心買碟
臨出門時媽媽問我,「一定要今日出去買o架咩?」,
其實當然不是,但是因為我想在考試前給自己一些激勵呀...
結果當然順利買到
在出發去日本前要「狂」聽呢~

沒有留言:

發佈留言