2011/08/10

續・京阪神の旅作戰會議

上星期日和「戰友」Esther去了THE ONE的Caffee Habitu吃下午茶兼商討京阪神の旅的行程
ヽ(=´▽`=)ノ

朱古力咖啡無咩咖啡味但好好味





















本來打算叫TEA SET,但奇怪的是TEA SET裏的三文治SET比散叫還要貴$3!!
 
左邊是Esther點的蔬菜三文治
右邊是我點的雞肉三文治
雞肉是免治的!! 好味!!























我帶了中文版的旅遊書出來
而Esther則帶了日文版的旅遊書出來(勁!)

然後大家一邊埋頭苦讀對方的旅遊書,
一邊討論行程... 期待期待♥

話說Esther的朋友剛剛上星期去完大阪回來,說那邊好熱,
建議下午12時至3時最好不要在室外;
昨天返回公司,收到現正回鄉(兵庫縣)的日本同僚的電郵,
都是說下午時候太熱「外に出れない」(不能外出)...

希望八月底會好一點吧 オ( ̄人 ̄)ネ(-人-)ガ(*_ _)人イ

2 則留言:

  1. 哇! 你地好認真呢!!
    我去旅行唔係好plan...no plan is the plan...hehe

    回覆刪除
  2. 實不相瞞我其實好羡慕no plan is the plan既人架!!
    我份人就係太"穩陣"了, 咩都要預先PLAN好先安心...
    33你分D勇氣比我啦不如!! 嘿嘿~

    回覆刪除